Vårt erbjudande
Läs mer om våra olika homestylingpaket
MOODHOUSE SÖKER
För att vår verksamhet ska fungera så behöver vi ett starkt team med olika arbetsroller och ansvarsområden. En viktig roll hos oss är stylisten som i många fall blir ansiktet utåt mot våra kunder och som ansvarar för en av de viktigaste leverablerna – självaste stylingen.
Moodhouse är, med över 2.000 m² inredning på lager och med fler än 10.000 utförda homestyling-uppdrag, störst i Sverige på att inreda för att sälja. Vi är idag ca 25 stycken anställda och arbetar med styling inför försäljning av bostäder. I dagsläget utför vi cirka 1100 uppdrag per år i Göteborgsområdet och ett 30 tal i övriga landet.
För att vår verksamhet ska fungera så behöver vi ett starkt team med olika arbetsroller och ansvarsområden. En viktig roll hos oss är stylisten som i många fall blir ansiktet utåt mot våra kunder och som ansvarar för en av de viktigaste leverablerna – självaste stylingen.
Vi söker dig som har känsla för färg och form men också ett stort inredningsintresse. Vi ser gärna att du har erfarenhet ifrån en inredningsbutik, ett inredningsföretag eller liknande. Det är meriterande, men inget krav, om du har stylat bostäder innan och/eller har utbildning inom inredning.
Arbetet som stylist på Moodhouse innebär mycket kundkontakt. Detta är något du behöver trivas bra med. Våra kunder är det viktigaste för oss och därför måste du som stylist sätta deras vilja och önskemål i första hand. Du är van vid att arbeta självständigt och under tidspress. Du är positiv, samarbetsvillig och – givetvis – älskar inredning och homestyling!
– Packa och planera homestyling/inredning av bostäder
– Inreda och styla privata bostäder inför försäljning
– Delvis arbeta i team men också självständigt
– Kundkontakt i vissa sammanhang
Tveka inte att skicka in din ansökan till oss – oavsett vad för tjänst som intresserar dig.